18 and life

Hej hopp! Har bara bytt säng sen senast;) Sitter numera i min säng, ligger för att vara mer korrekt. God middag i magen och trevligt sällskap. Byggt klart Henk och slötittat tv, rätt så skönt faktiskt. Känns som att klockan är minst 12, tokigt det kan bli.


Träningsvärk sen igår, kanske måste lyssna på Frida och lära mig att stretcha. Ryggen skulle mer än gärna vilja bli erbjuden massage. Lillasyster erbjöd sig (kan hända att jag tvingade henne lite smått, tror jag mutade henne med min dator om jag inte minns helt fel) att massera. Det blev inte mkt bättre om jag säger så, men hon försökte iaf. Det brukar ju vara tanken som räknas?


Bara matte imorrn, jag klagar inte alls! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0