first of all, you don't know me

(Har blivit tvingad till att skriva något "långt och roligt" som tidsfördriv till anonym. Jag ska göra mitt bästa! Så ni som redan nu känner att "långt" inte verkar så roligt, sluta redan här)

Monster-låten som spelats sönder som reklam på spotify (ja ni måste veta vilken)! Har alltid blivit så irriterad på den, bara för att den liksom har stört mig i min fina iordning gjorda spellista. Nu hörde jag låten för första gången inte som reklam och jag är fan lite småkär i den. Så tokigt det kan bli! ;)

Känns som att jag levt i en dimma hela veckan. Nyp mig så jag vet att jag inte drömmer. Inget har blivit som det var tänkt och kanske är det bra? Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker riktigt än. För det första, krogen på en onsdag. Inte varje dag man gör det men trevligt var det. Bakis på ett matteprov, inte varje dag man gör det och mindre trevligt. Torsdagkväll skulle bestå av plugg men slutade med middag på eurasia och en tur till holmsund, oväntad kombination. Fredagen blev iaf som tänkt, bara chill i bjuret. Idol och bara allmänt chill. (Tove är bäst!) Blivit sjuk IGEN, min hals vill inte alls längre. Igårkväll blev det subway med fader och sedan slog jag mig ner framför tv;n och kikade på robinson. J dök förbi efter jobbet och fick trots sitt påstådda hat mot robinson snällt sitta och se det med mig. Slog över på transformers men det blev inte långvarit, ögonen föll igen på flera håll. Alarmet  ställt på 6.50 = en inte allt för överlycklig lillemor, men vad gör man?

L; 6.50 blir bra?
J; sex offentligt?

Jag skulle ju egentligen jobba kl 10 men fick ledigt! Vaknade dock självklart av alla alarm!  Hade tänkt kliva upp när jag ändå var vaken men innan jag hade hunnit pallra mig ur sängen så hade jag inte allt för oväntat hunnit somna om. Dagen idag tillägnades istället pärlplattsbygge och "vem vet mest", inte fyskam. Har även sett klart "city of god", frågorna tar vi imorgon. Dumt att överanstränga sig!;) Nu ska jag ta mig en kvällsmacka med broder och sen ska jag leta mig i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0