i don't believe you

Go'kväll, eller natt börjar det väl bli. Jag ska kliva upp 07.50 imorgon Hanna, jag vet! Att Hanna inte dödat mig ännu är ett under, så många mornar jag lämnat henne alldeles ensam (i stora vida världen höll jag på skriva). Imorgon kommer jag att (senast) kvart över åtta bege mig mot skolan. Har till och med bett mamma ringa och väcka mig, men det vet man aldrig om hon kommer ihåg. Hur som helst, har ställt alla 5 alarm på mobilen också, jag ska banne mig klara detta;)

Har sett senaste cm! Säger bara att the reaper is back och självklart så grät jag. Angelica, om du inte sett det, se det inte själv! Faktiskt gjort både resultat- och likviditetsbudgeten också, det känns bra för nu kommer affärsplanen in imorgon. Helt enligt planerna. UF-bloggen går framåt och det känns som att läget är under kontroll. Vi är helt enkelt på banan som vår älskade och saknade Peter skulle ha sagt!


Slår på FNL nu och somnar förhoppningsvis till det, gonattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0