i'm not dead, just a little bit less alive

Det har varit mycket med allt på sistone, tänkte smita in här och iaf berätta att jag fortfarande är vid liv. Skolan och jobb rullar på som vanligt även träning nu med så det blir inte så mkt tid över till den här dumburken.

Min dag har bestått av gym med brudarna imorse och sen var det bara hem och duscha så lurade linus över mig till honom. Vi chillade mest bara sönder, hans pappa kom förbi på kaffe så fick träffa han med. Var ett tag sen och han är då alltid lika trevlig:) Linus var biosugen så får se om vi kan lyckas passa ihop våra liv och pallra oss och se flickan som lekte med elden, vore awesome! 


Så oerhört splittrad, finns inget jag inte skulle göra om jag visste att det var till hjälp. Jag vill inte ge upp hoppet men hur ska jag kunna hoppas på någon som redan gett upp om sig själv? 
I just need you to be okay. Inte för mig, för dig.

Nu ska jag ringa världens bästa simon för jag vet att innan det samtalet slutar kommer jag vara på bättre humör igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0