is it true

Gym imorse, härligt värre:) Bara religion sedan och sen blev det jobb. Började jobba vid halv 2 istället för fyra så jag kunde smita hem när ajg gjort bort mina timmar:) Satt med Johnny idag och vet inte riktigt vart han är ifrån men långt norrut äre iaf, jag älskar hans dialekt! Senare när det övergick från dagspass till kvällspass kom Gustav med sitt dalmål och fick mig att skratta så att jag nästan grät. Planerar redan nästa personalfest, härligare gäng får man leta efter:)

Nu ska jag se gossip, först måste jag bara få leka. Snodde den av Jossan;)

Jag har insett att min senaste kyss: var onödig
Jag pratar: oftast
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: bäst
Kärlek är: något som borde vara bra men oftast bara gör ont
Jag tänder på: charm med muskler
Jag är rädd för: att praktiken fuckar sig
Den värsta känslan är: att förlora någon man älskar
Den bästa känslan är: obeskrivlig lycka
Min mobiltelefon är: tuktad
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om
Bebisar är: underbart söta (..om några år)
Hårfärg: jag vill säga brunett men blir alltid kallad blond så säger väl mörkblond då!
Favoritfärg: lila <3
Har du varit kär: har hänt
Favoritrestaurang: subway (geeek)
Ögonfärg: blå/grön typ
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: typ beiga och en lila
Favoritland: Egypten
Favoritdjur: häst
Vad gör du i sommar: firar att jag gått ut skolan
Senaste pojkvännen/flickvännen: han den där
Vad är det vackraste som finns: ojs
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Australien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0