sexy bitch

Helgen har bjudit på mycket spännade, jag är nöjd och glad. Fredagen började sent för min del, var uppe på marieberg vid halv tio och tog snabbt ikapp. Blev mkt mer folk än det var tänkt men det var bara trevligt. Skulle gissa på att huvudet mötte kudden ungefär vid halv sex, länge sedan man höll igång så länge men roligt hade jag:) Lördagen blev pizza med Elin, Robban och Johan. Letade oss till hemmakväll och skulle välja film. Överlät det till pojkarna då det annars bara brukar kunna bli tjafs. Men karlar och film, på riktigt! Spenderade nog mer tid att välja filmen än vad det sedan tog att se filmhelvetet. Självklart var den helt värdelös också. Inte mkt dom klarar av! ;)

Idag har jag bara varit förbannad. Klev upp nio för att gå till jobbet. Regningt och jävligt men jag pallrade mig dit. När jag sen komemr fram så tror du inte på fan att dörrjäveln är låst. Hann blir förbannad mer än en gång, satan så less jag var. Inga nummer har jag ju på mammas telefon heller så jag satte mig ner på golvet och tjurade innan jag tillslut pallrade mig ut igen i regnet och gick hem. SATAAAAN! Känner att jag blir förbannad igen när jag tänker på det, åååååh.

Nu kommer snart ankan så då blire väl bara chill sku jag gissa på. Jag har lov och det är bra, dock jobbar jag tills på onsdag och har TVÅ skolarbeten som måste bli klara men det är ett annat problem. Ikväll har jag bara lov:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0