it's all your fault

Min hosta vill inte ge med sig men så länge jag inte är helt död i kropp&kopp så får det fungera. Redovisning och beskattning idag, jag kan nog inte förklara för någon som inte är lika nörd i bokföring hur förbannat kul jag tycker att det är :D Så det var värt att sitta i klassrummet redan 8.30, LÄTT! MatteC gick bättre än vad jag hade trott, visst vi håller på med det lättaste just nu men hade förväntat mig att det skulle vara värre;p Fick låna Ankans cykel så jag tog mig faktiskt till jobbet i god tid. Satt själv, Simon fick hålla mig sällskap i telefonen medan jag åt middag. Det är nog hemskt att äta ensam hemma och då att sitta på jobbet! Det var lite småläskigt. Sålde så att jag var nöjd och for hem och sparade på rösten. Så blir jobb efter skolan imorgon också. Och vad är det för tattare som lagt uf-möte klockan 8.30 när vi egentligen ska ha sovmorgon till 12!? Tack så hemskt mycket för det.

Låter som att det lutar mot utomlands där runt jul-nyår. Jag skulle då verkligen inte tacka nej! Måste ta mig i kragen och fixa praktikplats så att det inte blir som ALLA tidigare år, det har ju alltid löst sig och jag har haft de bästa praktikplatserna nånsin men det skadar ju inte att vara ute i god tid.

Nu ska jag kasta mig i sängen så att jag inte somnar under uf-mötet imorrnbitti, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0