tidsfördriv

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? yesbox;)
2. Är du lycklig? ja, tillräckligt!
3. Är du uttråkad? annars skulle jag väl inte göra den här skiten
4. Är du ledsen? neråå
5. Är du italienare? nje
6. Är du cool? höhö
7. Är du från irland? inte det heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? njet

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet jag väl inte, inte kärlek sådär hokuspokus direkt
2. Har du någon gång blivit sårad? har hänt, we've all been there 
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? troligtvis
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? guess so
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? jao ;]
6. Har du haft en hemlig beundrare? hemlig = den andra vet inte om det
7. Är du kär? nepp, lika glad är jag för det;)
8. Vill du gifta dej när du blir stor? alltid varit emot men vem vet, mysigt skulle det vara

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? inget av dom
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi? cola
7. Utekväll eller hemmakväll? det beror på sällskap och humör
8. Pengar eller lycka? lycka, varje dag
9. Dag eller natt? natt
10. Msn eller mobil? mobil!

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? m ;] 
2. Brutit ett ben? nej, inte lyckats med det än så länge
3. Gjort nåt du ångrar? det har jag
4. Hoppat Bungee Jump? nej, men vill!
5. Ljugit för någon du tycker om? aa
6. Ätit en hel tårta? faktiskt inte
7. Gjort bort dig offentligt? det kan jag nog lova
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? det har hänt
9. Gråtit när ett husdjur dog? faktiskt inte
10. Velat försvinna? jarå

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: lillebror
2. Telefonsamtalet du fick: mamma
3. Personen du var med: Ankan (sitter bredvid mig nu till och med)
4. Roligaste grejen som hänt: att vi inte har nån matte imorgon
5. Personen du smsade: tommy


Kommentarer
Postat av: världens bästa frida

mendu, jag tackar så hemskt mycket! :) dock riktigt gammal bild!

2009-09-15 @ 22:32:02
URL: http://lmck.blogg.se/
Postat av: Charelle

besök min blogg ! ;)

2009-09-19 @ 20:40:27
URL: http://charelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0