kickstart my heart

Det blir väldigt sällan nu för tiden, jag behöver inte få skrika av mig. Det är alltid guld och gröna skogar eller helvete när jag väljer att skriva. Jag är glad att meddela att denna gång är det av den bättre sorten.

Jag är kärare än någonsin och kan nog till och med våga säga att jag hittat världens bästa karl.
Jag börjar plugga civilekonom inom en väldigt snar framtid.
Jag har sagt upp mig och har ingenting alls kvar på telefonarbetet.
Sebbe har bara två veckor kvar av jobb i junsele så snart får jag rå om han på riktigt!
Jag har kvar och får nog jobba mer än tidigare på både fält och ug till hösten!
Jag och Mimmi drar till London veckan innan skolan börjar!
 

Så nu återstår bara att hitta en lägenhet och påbörja körkortet så är väl livet perfekt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0