sos

Gårdagen började mysigt. Middag hos mamma med familjen, pap skjutsade mig sedan till Simon och där drog kalaset igång på direkten. Var väl ordentligt lullig redan vid 6-tiden! Hade en rolig kväll med underbara människor. Dock spårade allt ur strax före tolvslaget. Insåg 00.09 att det redan var över och det slutade med att jag och Krille tittade på varandra, gott nytt år-kram och sen bara skrattade åt hur märklig kvällen/natten blivit. Hann bli ännu mer kaos men när vi vid 2-tiden slog oss ner för en burgare på max hade jag väl återigen normalpuls. En sak är då säker, det blir sällan som man tänkt sig.


Skolan verkar börja på torsdag, alltså mindre än en veckas lov kvar. Vart tog tiden vägen? ;o

Har sett inglourious basterds ikväll, finally säger jag bara. Den var brabra, nu ska jag sova. Jobbar 10-16 imorrn sen blire att se avatar, kan bli najs i think;) Natti alla söta!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, jaaa! Så sjukt besviken jag bleeeeeev!!

2010-01-05 @ 02:25:59
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0