airplanes

Slutar röka NU, 24h har gått och det går inte att förklara känslan för någon som aldrig varit nikotinberoende. Det är fruktansvärt! Det gör ont, fan både psykiskt och fysiskt. Huvudvärken klarar jag, den är det minsta problemet det är det psykiska som är värst. Att av automatik gå ut efter måltider, det första man gör när man vaknar, sista innan man lägger sig, när man har tråkigt, när man är less, när man är stressad. Det är typ hela min dag och nu ska alla dessa vanor brytas.

Lill gjorde en hemsk upptäckt på jobbet, för att tagga mig räknade hon ut hur mycket pengar under alla dessa år jag lagt på nikotin. Kan någon ens komma med en halvvettig gissning? 43 800 KR! FÖRSTÅR NÅGON HUR MKT PENGAR DET ÄR? ;O Jag ville kräkas. Det värsta är att vi till och med tog lite i underkant så egentligen är det nog några tusenlappar värre. JAG DÖR!


Till saken hör att ikväll är det grillning och alkohol med massa mysisar, det blir första och största prövningen, men jag är då så fruktansvärt bestämd så jag tror inte att det ens kommer bli något problem! Det här känns bra, jag är bäst :)





ALDRIG MEEEEEEEEEEEEEEEEEER! (btw fridas finbild <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0