forever and always

Hjälp, vad mycket som hunnits med idag! Dagen har bara susat förbi och jag hann inte alls med. Har inhandlat min bandlösa bh, väska till balen, strumpbyxor och hårfärg. Tror att jag ska ha allt nu...tror. Angelica lurade sedan med mig för minigolf på hedlunda med hennes max-pojkar. Jag var värdelös och blev sist men hade dock rätt så trevligt ändå. Kastade i oss mat på frasses, jag tyckte att jag var den enda som kunde äta där med gott samvete men dom där hemska människorna hade inte ens dåligt samvete, ingen max-lojalitet där inte. Raka spåret till sf för att se Robin Hood sen, jag tyckte den var riktigt bra men då har jag ju inte sett de äldre versionerna så jag kanske inte har något att jämföra med riktigt.

Och följdrfrågan på Robin Hood, är det bara jag som tycker att Russell Crowe är smyghet trots att jaaaa, han är gammal. Jag skulle inte tacka nej, varken till honom i Gladiator eller som Robin Hood. Manlighet i sin yttersta spets. Visst finns det karlar som är både snyggare och sötare men man kan ju inte låta bli att bli kär!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0