i'm on a boat

Har börjat och suddat i alldeles för många minuter redan, nätter och jag kommer inte riktigt överens. Då borde jag inte skriva alls, kan man ju tycka. Men hur kul är det egentligen?

Så, den stora frågan. Miljonkronersfrågan; vill jag ha vad jag hade eller vad jag tror jag kan få, kan något så söndertrasat lagas, och isf vågar jag försöka och kanske orsaka ännu mer kras?
Man kan ju alltid stanna, gå iväg med det man redan har men kommer man inte alltid då att fundera på om man kunnat fått miljonen eller inte? Jag menar, tänk om.


Nej vet du, att spendera tid på sådana svåra frågor har inte jag tid med. Balen står runt hörnet och den kommer jag ju (mest troligt) inte göra om så nu ska all energi läggas på den. Det är inte många dagar kvar nu, måste införskaffa en bandlös bh och ta mig en sista solning innan det är dags för röda mattan. Har mätt min karl, och även i mina klackar är han längre. Ja, ni hör ju vilka problem man kan hitta på om man bara vill (och inte har så mkt annat för sig). Balen kommer bli mkt trevlig, och om den inte blir det ser jag till att den blir det. Här kastas inga pengar i sjön, aldrig!











för det första vet jag att jag inte riktigt blev som jag skulle men vad jag ville ha sagt med denna bild är att jag saknar mitt LÅÅÅNGA blonda(re) så fruktansvärt mycket! Särskilt nu när det är sommmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0