face down

Tittar mig omkring som om det är någon synd jag håller på att begå. Kan ni förstå att jag inte skrivit sedan nyår? Ja, ni? Frågan är ju om det finns en enda människa som förväntar sig en uppdatering ens? Den som lever lär ju se.

Kan tänka sig att ni frågar er; vad har denna människa gjort ända sen nyår som slitit henne ifrån att dela med sig av sitt SJUKT intressanta liv. Vet ni vad? Det frågar jag mig själv också...Känns som att jag bara fördrivit tiden, bytt tidsördriv mot tidsfördriv i hopp om att studenten ska infinna sig tidigare.

På fredag är det Björn Rosenström som gäller, har inte särskilt fina minnen från denna kväll/natt senast den inträffade. Kanske till och med på samma datum? Detta år kommer det hur som helst bli bättre, mys med bjurholmare kan väl aldrig gå fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0